Monixx

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Lediga måndag!

Av Monixx Rose - 23 januari 2012 09:06

Jobbhelgen äntligen slut för denna gången. Nu väntar en ganska slapp 'lagom-vecka' i Monixxmått mätt ;)

Bara en kvällstur på onsdag annars ledig ända till söndag natt. Lyxigt! 


Ute blev det snölandskap och skulle visst bli ganska kallt denna veckan. Så kanske det blir ett vitt sportlov då. Vad beträffar mig så tycker jag att det kan bli vår nu och barmark var ju ganska skönt men nu är det snart februari så nu går det snabbt emot vår. 

Tycker denna vinterns mörka tråkigaste månader har gått väldigt fort. 


Emma, Micha & älskling har varit sjuka men nu är alla pigga och krya. Hoppa innerligt att det får vara så nu. 

Känner att min hals river men det tänker jag ignorera.


Suttit och funderat på bloggämnen men känner att det här är katastrof. Har ingen aning.

Har tydligen gått in i nåt osocialt, antiskrivstadie med total humorbefriad inlevelse.

Blää. Nada inspiration. 

Saknar blogg.se men.. orka göra en ny design.

Jag som knappt har lust att blogga, hur skulle det gå till?! 


Så blogglivet suger för tillfället. 


  Skärpning!  

 
 
Emelie

Emelie

23 januari 2012 10:02

Tråkigt att du inte har någon inspiration:( saknar dina inlägg.. Hoppas att du får tillbaka den snart!! Kram

http://Www.greatscott.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monixx Rose - 30 januari 2012 23:50

Tänkte återgå till blogg.se och skapa ett nytt kono där då jag raderade mitt andra. trodde jag.... Kunde återställa det gamla då min mejladress låg kvar i systemet och sagt och gjort.   http://monixx.blogg.se                   ...

Av Monixx Rose - 30 januari 2012 00:17

Så var man tillbaka på jobbet efter en lugn ledig vecka.  Inte klokt vad veckorna springer fort bara för att man är ledig. Annars går de så saakta så sakta. :) Har vart en ganska lugn helg, i fredags åkte vi till vännerna Jennie & David o kollade...

Av Monixx Rose - 25 januari 2012 09:07


Sitter här med en god kopp kaffe & har precis lämnat tjejerna på skola och dagis.  Ska fixa en massa idag innan jobbet. Igår opererade min mamma sitt knä så fick hjälpa henne med hämtning på sjukhus och se till så hon kom hem. Får se om jag ska h...

Av Monixx Rose - 23 januari 2012 11:36


Såg igår när jag var i stallet ett par älgspår nästan alldeles brevid den öppna stalldörren.  Måste varit en nyfiken älg som vågat sig så nära. Kollade idag för att se om det fanns nya, men det gjorde det inte. Har aldrig sett det innan så det var ...

Av Monixx Rose - 14 januari 2012 16:28


 

Monixx Rose


Monixx Rose

MONIXX: Ödmjuk mamma, djurgalen, matvrak, godisgris och bor i ett stort rött hus på landet.
BOR:Utanför Nässjö nånstans i Smålands mörka skog
FAMILJ: Gitarrspelande & rallygalen make, söta kids, katt, hund och häst
ARBETE: USK
GILLAR: Musik,skriva,teckna,ordbajseri i text,das family,djuren,fiske, festa emellanåt och självklart bloggen ")
OGILLAR: Översittare,falskhet,oro
MUSIK: Guns n roses♥, Sonata Arctica,Nikki Six,Queen,Ozzy Osbourne mm. Egentligen allt från GaGa till Metallica. ;-)
MOTTO: Älska dem du kan, nå ut till dem du kan nå ut till.. Låt resten gå..

~*~ Min mejl: trollduvan@hotmail.com ~*~

Besökare

Totalt: Denna månad: Denna veckan: Dagens besökare: Härinne just nu:

Kategorier

Old Stuff

Bloggar jag läser

Leta & Finn

Glöm inte lämna ett litet avtryck! =)


Skapa flashcards